انجمن فرهنگی اجتماعی بخش خیرگو

فرصتی برای بهتر زیستن

انجمن فرهنگی اجتماعی بخش خیرگو

فرصتی برای بهتر زیستن

انجمن فرهنگی اجتماعی بخش خیرگو

تنها راه توسعه وپیشرفت بخش رشد فرهنگی و بر طرف نمودن معضلات اجتماعی می باشدودرجهت رسیدن به این هدف والا به کمک تک تک شما اهالی نیازمندیم.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مدیریت آسیب های اجتماعی و توسعه فرهنگی

مدیریت آسیب های اجتماعی وتوسعه فرهنگی

دهستان خیرگو

منصوب شد.

رییس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان قیروکارزین

اندر احوالات پیشرفت یا پسرفت روستا

کلنگ زنی درمانگاه خیرساز دهستان خیرگو

بارش دومین باران پاییزی

اعداد و ارقام رنگارنگ قبوض برق و آب

کلنگ هایی که زنگ زدند

کلنگ های پی در پی مسولین و کودکانی که کماکان در حسرت پارک هستند.

وعده هایی که عملی نشدند

از گاز تا گاز

محمد رضا ایمانی نینجا کار خیرگویی

قهرمان مسابقات استانی منهای40کیلوگرم گراش شد.

جامعه بی حس-مسوولیت اجتماعی

فرشته های کار

برگزاری مراسم روز جهانی قدس در دهستان خیرگو

زندگی حضرت علی(ع) و ماجرای شهادت حضرت علی(ع)

برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در دهستان خیرگو

در مورد عملکرد منتخبین مردم در دروه پنجم شورا طی 4سال اینده

بیانیه ۵۰ نفر از جوانان مرکز دهستان خیرگو

برگزاری جشن نیمه شعبان در روستای چهارطاق

قطعی پی در پی آب صدای مردم را درآورد

آیا زیرساخت‌ها پاسخگوی جمعیت دهستان خیرگو و شیخ عامر است؟

نامزدپنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در دهستان خیرگو

قهرمانی تیم کاراته بانوان چاه کور در استان

کودکان گل فروش

مدیر کانون فرهنگی هنری جواد الائمه دهستان خیرگو فعال ترین مدیر استان

افتتاح حوزه مقاومت بسیج دهستان خیرگو

آخرین نظرات

در عصر ارتباطات و با وجود شبکه های اجتماعی فراوان می توان از این فضای به وجود آمده جهت پیشبرد اهداف متعالی انسانی که لازمه ی آن توسعه فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی است به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

جایگاه شایسته رسانه ها در تنویر افکار و ایجاد فضای مناسب برای گفت وگو و برخورد سالم و سازنده، نظرات و همچنین اهمیتی که رسانه های گروهی در ارتقای سطح آگاهی و تعالی فرهنگ و دانش عمومی دارند، بی گمان یکی از مهمترین عوامل توسعه فرهنگی و از نشانه های پویایی و تحرک هر جامعه است. بدیهی است که توسعه فرهنگی، به معنای گسترده آن که در برگیرنده گشایش و گسترش گفت وگوهای فلسفی و فرهنگی و ادبی و هنری است، نه تنها عامل اصلی رشد خودآگاهی جمعی، بلکه زمینه ساز توسعه سیاسی و اقتصادی و پیشرفت علوم و در واقع نخستین پیش شرط حل بنیادی مسایل و رفع معضلات و مشکلات فراگیر جامعه است.

   باید دانست که هیچ اصلاح و دگرگونی و هیچ بهبود و پیشرفتی در جامعه به وقوع نخواهد پیوست، مگر آنکه پیشتر گفت وگویی گسترده و همه جانبه میان صاحب نظران و کارشناسان عرصه های گوناگون صورت گیرد و کیست که هوشیاری و بیداری مردم و جایگاه اندیشمندان و روشنفکران و منتقدان و نیز فعالیت آزادانه رسانه های مستقل را در این فرآیند بتواند کتمان کند.


    آنچه اما در این فرایند کمتر مورد توجه و عنایت قرار می گیرد و اغلب از نظرها دور می ماند، نقش مهم و تأثیر عمیق، ولی آرام و درازمدت سایت ها و نشریات فرهنگی مستقل است.اصولا ویژگی سایت ها و نشریات فرهنگی در آن است که به دور از جاروجنجال های برخاسته از مسایل زودگذر و سطحی، قادرند از مجرای مباحثی که در حوزه اندیشه و فرهنگ و هنر و ادبیات انجام می دهند به تبیین ماهیت عناصر شکل دهنده جامعه مدنی بپردازند و بی گمان در نهادینه کردن دستاوردهای برآمده از توسعه و تکامل جامعه، عهده دار نقشی پراهمیت اند.

امیدواریم که درعصر ارتباطات با استفاده مناسب از وسایل ارتباط جمعی و هم اندیشی همه ی مردم فهیم دهستان خیرگو بتوانیم در جهت توسعه فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی گامی عملی برداریم .